At piZZa huT aLaManDA  

Thursday, June 18, 2009

Sebenarnya plan gi AlamaNda nak ajak NAddim tgk wayang..

maklumlah dia tak pernah masuk panggung wayang lagi..
nak tgk gak seberapa jakunnya dia huhu..

tapi disebabkan ramai sgt.. terus bunda takde mood.. (penyakit org tgh preggi)
so ayah ajak la singgah pizza hut isi perut jap..


Biasa la naddim ni leh makan soup jer kalau kat pizza hut.. yang lain dia taknak!! puas pujuk..
memang dia ni susah makan sikit.. terkadang benda ni lah yang wat bunda risau coz umo dia dah 2 thn tapi still x mau mengunyah.. :(


Anak ayah!! nak suap ngan ayah jer... ;0




AddThis Social Bookmark Button

Links to this post


HappY Dad's day... Ayah!!!  

Wednesday, June 17, 2009



Naddim said : "HaPPy dad's day,, ayah..!! love u"

Ayah said : "Oh thank you sayang.."

ahaa just imagine Naddim can speak like that.. but he's just 2years old already.. still can't speak clearly.. but it's ok!! maybe next year :)

AddThis Social Bookmark Button

Links to this post


Blog Widget by LinkWithin