::bro & sis forever...  

Tuesday, December 1, 2009

kebahagianku bertambah lengkap sejak kehadiran putri kecilku.. namun seiring kebahagiaan yg bertambah tentu tugas dan tanggung jawabpun juga bertambah,, kalau selama 2,5 tahun ini yg ku jaga dan kusayang cuma Naddim + Ayah tentunya.. kini sudah tambah lagi seorang..

My NauRaDinDa


Tapi Alhamdulillah hubby ku seorang yg boleh berbagi tugas dalam rumah,cukup perhatian, dan banyak menolong menjaga dan melayan kerenah buah hati kami.. singkat kata 'he's a family man' thanks dear!! ^,^

Hmm.. memang penat menjaga dua anak. Mungkin menjaga si kecil nauraDinDa tidaklah begitu mencabar, karna dia masih baby,, lagipun aku sdh ada pengalaman menjaga naddim sewaktu bayi dulu,, lain halnya dengan menjaga naddim si abang,, kini dia bukan hanya perlu jagaan saja tapi sudah mulai perlu didikan,, biasalah kanak2 usia dua setengah tahun sepertinya memang lasak, sometime notti, kalau tak sepahkan rumah sehari tak sah! huhu itulah kanak2 dah memang dunia mereka saat ini dunia bermain.. bagiku ini satu pengalaman, walaupun penat kadang sampai meruntun emosi tapi ku hargai setiap moment yg kulalui ini.. karna ku sadar saat2 seperti ni tidak akan berulang.. melihat mereka membesar didepan mata merupakan satu anugerah dan kepuasan buat ku... :)



bak kata ibuku "Mengurus anak dan keluarga adalah satu ibadah, jika kita ikhlas melakukannya pasti akan ada pahala dari-Nya.."


::Bro n' Sis ForEver::

~bunDa Mella~

AddThis Social Bookmark Button


7 comments: to “ ::bro & sis forever...

Blog Widget by LinkWithin